Australia | All glory comes from daring to begin

Ik ga op reis en laat achter...

Where's the good in goodbye?One week left.

Onbewust merk ik dat ik zoaf en toeafstand neem van afscheid nemen. Ik probeer uit te stellen.Ik zie het namelijk als: ik ga er zes maanden tussenuit, dus zeg alsjeblieft gewoon geen doei, want ik zie je toch wel weer? Maar toch ben ik niet zo stoer als jullie allemaal denken en vind ik het achterlaten van die mensen het allermoeilijkste wat er is.De tien weken na mijn eerste geschreven blog zijn voorbij. Waar deze weken zijn heengegaan weet ik dondersgoed: genieten, druk maken, beleven, regelen, werken, stressen, huilen, lachen, liefhebben, slapeloze nachten, hemelse nachten en een hoop nadenken. De bekende rollercoaster waar ik zelf ben ingestapt. Mijn geduld en enthousiasme zijn op de proef gesteld door verschillende obstakels en beren op de weg tijdens het regelen en uitkijken naar de dag dat ik vertrek.De regel van het leven is dat je vind wanneer je stopt met zoeken. Net wanneer je denkt te weten hoe het leven werkt, wordt er een verrassing op je bord gegooid. En soms zijn ze erg aangenaam ;-).

Volgende week zal ik in het vliegtuig zitten en voor die tijdheb ik feestjes, knuffelmomenten en ben ik blij dat ik dat nog allemaalga doen.Afgezien van de gijzelingen in Sydney, de orkanen in Queensland en de ongelooflijk ranzige Bachelor en Spinster balls (gezien in een aflevering van Lauren Verster), beloof ik jullie en vooral mezelf dat dit zes maanden gaan worden die een glanzende stempel op mijn leven gaat drukken, met een goud randje. Het over me heen laten komen, met volle overtuiging. Dat is wat ik ga doen, dat is wat ik moet doen.

"If it's both terrifying and amazing then you should definitely pursue it." :)

Reacties

Reacties

Dorien Rommers

Go for it girl!!!

Bernadette

Hoi Patty,

Stiekem ben ik een beetje jaloers op jou durf!
Ik heb het nooit gedurfd om er alleen op uit te gaan, laat staan een half jaar!
Ik hoop echt dat je er súper van gaat genieten!
Ik zal al je avonturen lezen. En ik kan niet wáchten op al die fantastische foto's die je hier natuurlijk gaat plaatsen ;-)
Dat samen een dagje eropuit om te fotograferen doen we wel een keer als je terug bent ;-)
Heel veel fun meis! Geniet er van

Patty

Dank jullie!!! Lief!

Komt goed Bernadette! Ik ga jullie bestoken met plaatjes!;)

Esen

Oh wat gaaf Patty:) het gaat je zeker lukken! Heel veel plezier in Australie! Xxx

Sabrina_zenhorst@hotmail.com

Mooi geschreven en deze reis zal zeker weten een glanzende stempel op je leven gaan drukken. Wat een avontuur, geniet ervan! XXX Sabrina

Miranda

Wauw wat mooi geschreven lieve pat!!!! XXX

Jil

Wauw, ik denk dat ik geen blog van jou wil missen, wat schrijf jij leuk!

Anita

Super gaaf Pat! Heeeeeel veel plezier! X

mandy

Jeetje wat mooi geschreven!
Heel veel plezier en geniet er van! X

Nadine

A writer has born!!! :D
Heel erg leuk Pet. Ik ga je missen!
Xxx

Marieke

wat een mooie tekst weer! Geniet van je geweldige avontuur! X

Joleen

Hoi Patty,

Eindelijk is het zover. Geniet van het grote avontuur en alles wat op je pad komt. Ik ga je zeer zeker volgen. xxx

Inge

Jeetje wat mooi geschreven, heel veel plezier meis en geniet van deze uitdaging. Ik vindt je STOER! Go for it.
De foto's zien ik wel verschijnen, ben wel benieuwd waar je precies komt te zitten. Geniet,geniet,geniet.

Liefs Inge

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active